ü Els canvis conceptuals com que es poden donar com a resultat de la instrucció o del descobriment són més senzills que els canvis de models mentals.
ü La nostra instrucció inicial ens marca tot el nostre desenvolupament posterior i la manera en que realitzam els aprenentatges.
ü Construir models d’experiències a partir de les pròpies històries, de les històries dels demés i de la lectura i comprensió d’aquestes m’ha fet donar importància a les experiències diàries i a les experiències vitals i al fet de ser contades i escoltades per algú.
ü Hi ha moltes maneres interessant i engrescadores de construir coneixement i de realitzar aprenentatges significatius mitjançant i amb les TIC. Em manca integrar-les dins la meva tasca diària com un element més i deixar de ser un element de suport. A banda d’una eina és una metodologia i un saber en si mateix.
ü Per tot tipus d’activitat i aprenentatge hem d’aprendre a afrontar i solventar problemes de manera proactiva i creativa.
ü El context determina les intervencions i tot el desenvolupament dels aprenentatges.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada